"Ευτυχία δεν είναι να κάνεις πάντα αυτό που θέλεις, αλλά να θέλεις πάντα αυτό που κάνεις" (Λέων Τολστόι)

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Γνωστικά Λάθη (ή αλλιώς, αναγνωρίστε την Αρνητική Σκέψη και αλλάξτε τη)



- ΥΠΕΡΓΕΝΙΚΕΥΣΗ
"Απέτυχα να τελειώσω την εργασία μου στην ώρα μου, άρα είμαι αποτυχημένος"
-ΦΙΛΤΡΟ
"Πήρα ένα 8 στο σχολείο" (παραβλέποντας όλα τα 10άρια)
-ΜΕΓΕΘΥΝΣΗ
"Αυτή η γυναίκα με κοίταξε περίεργα και άρα αυτό σημαίνει ότι με σιχαίνεται ή είμαι πολύ άσχημος"
-ΣΜΙΚΡΥΝΣΗ
"Ναι, πέρασα στην Ιατρική αλλά δεν έκανα και τίποτα σκπουδαίο, απλά πέρασα κάτι εξετάσεις"
-ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΘΕΤΙΚΟΥ
"Αλήθεια ο Πέτρος μου τηλεφωνεί κάθε μέρα και μου ζητάει να βγούμε αλλά αυτό δε σημαίνει και τίποτε, μπορεί να θέλει κάποια εξυπηρέτηση ή κάποιος άλλος να τον έβαλε"
-ΤΑΜΠΕΛΕΣ
"Ποτέ δεν καταφέρνω τους στόχους μου και κάνω συνεχώς λάθη, άρα θα είμαι για πάντα αποτυχημένος"
-ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
"Γιατί να πάω να χορέψω με αυτά τα κορίτσια; Ούτως ή άλλως, αν τις ρωτήσω σίγουρα θα αρνηθούν"
-ΤΑ "ΠΡΕΠΕΙ"
"Πρέπει να χάσω κιλά". "Πρέπει να είμαι όμορφη", "Πρέπει να είμαι καλός μαθητής"
-ΕΝΟΧΕΣ
"Ήταν δικό μου λάθος που πέθανε ο πατέρας γιατί εγώ δεν ήμουν μαζί του αρκετά συχνά"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρει: